Naukowe Koło Marketingu - Olsztyn
Opis
Naukowe Koło Marketingu powstało przy Katedrze Ekonomiki i Organizacji Rolnictwa WSR w Olsztynie dnia 22 listopada 1963 r. Od powstania do roku 1995 nosiło nazwę Naukowe Koło Ekonomistów Rolnictwa. Z chwilą rozwiązania Instytutu Ekonomiki i Organizacji Rolnictwa i przejściem pracowników tej jednostki na nowoutworzony Wydział Zarządzania naszej Uczelni, nazwa koła uległa zmianie na Naukowe Koło Ekonomistów. Po zmianie nazwy Wydziału i utworzeniu Katedry Analizy Rynku i Marketingu, dokonano w marcu 2005 r. kolejnej zmiany nazwy koła na obecnie obowiązującą.
Począwszy od roku 1999 opiekunem naukowym jest dr Jacek Michalak.
Celem NKM jest: poszerzenie wiedzy studentów z zakresu marketingu, rozwój zdolności i umiejętności menedżerskich, doskonalenie umiejętności pracy zespołowej, prowadzenie w ramach i pod kierownictwem Uczelni prac naukowo-badawczych w celu wyrobienia samodzielności badawczej, popularyzacja marketingu wśród studentów, organizacja konferencji, szkoleń i warsztatów.
Dane teleadresowe:
Naukowe Koło Marketingu
Katedra Analizy Rynku i Marketingu
Wydział Nauko Ekonomicznych
ul. Oczapowskiego 4/300
10-710 Olsztyn
Wydarzenia
Nie posiadamy obecnie informacji o najbliższych wydarzeniach w Naukowe Koło Marketingu.
Zdjęcia, galeria zdjęć
Nie posiadamy obecnie zdjęć z Naukowe Koło Marketingu.